Vtipy (I)

Milý čtenáři,

abys věděl, že nejen my Češi jsme „smějící se bestie“, zakládám tuto rubriku. Budu v ní nepravidelně zveřejňovati vtipy, které jsem na téma islamu a migrace slyšel na Západě.

Dnešní kousek jsem ulovil za našimi humny. Rakušané jsou vůbec podobni nám Čechům, také v trpkém humoru.


Malý Ahmed chodí poctivě do školy a jednoho dne vyhraje soutěž v německém jazyce. Učitel jej pochválí a řekne mu: „Ahmede, jsi opravdový Rakušan!“

Ahmed radostně přiběhne domů a říká své mamince: „Mami, mami, prý už jsem opravdový Rakušan!“

Matka jej několikrát přetáhne vařečkou: „Co to povídáš! Jsi Arab, hrdý Arab a vždycky budeš! Už nechci slyšet nic o nevěřících!“

Ahmed počká, než se vrátí domů jeho otec. „Tati, tati, prý už jsem opravdový Rakušan!“

Otec se rozzuří a začne jej bít: „Ty jeden zrádče! Opovaž se a vyženu tě z domova!“

A malý Ahmed jde do svého pokojíčku a tiše si šeptá:

„Dvě hodiny jsem Rakušan – a už mě zmlátili dva imigranti!“


Milý čtenáři, pokud bys chtěl dostávati e-mailem upozornění, že vyšel nový článek, zajdi doprava nahoru. Najdeš tam nápis „Sleduj novinky e-mailem“. Tam vlož adresu a klikni na Sleduj. Dá se to vždy zase zrušit.
